środa, 11 maja 2011

Kuflowe Mocne

Ilekroć jestem w okolicach Smolnej i dworca Warszawa Powiśle, zwracam uwagę na tabliczkę na drewnianym płocie: NAMYSŁÓW 1 LITR 8 ZŁ. Trzeba kiedyś będzie sprawdzić prawdziwość tej reklamy. Bo że Browar Namysłów całkiem dobry jest, nie trzeba mnie przekonywać. Kilka tygodni temy, będąc w Iławie, przetestowałem Kuflowe Mocne. Kuflowe, jak sama nazwa wskazuje, serwowane jest w puszkach. Ale i to nie było, moim zdaniem, w stanie zaszkodzić temu piwo. Odpowiednio schłodzone, przelane do szkła, przypominało Warkę Strong, jeśli jej nie przewyższało. Na koniec jeszcze mała uwaga o miejscu, w którym piwo nabyłem. Mieści się na mojej ulicy, naporzeciwko więzienia, a zwie rampą alkoholową. Duch w nar0dzie nie gaśnie, bo w miejsce najbardziej znanej rampy w Iławie, którą niestety trzeba było zamknąć, bo teraz w tym zabytkowym budynku byłego młyna powstają apartamenty Nur für Deutsche, otwarto kilka nowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz